SIDER

tirsdag 5. juni 2012

STILLE I FJØSET...

Men ikke mye lenger nå da:)
Andreas og Thea kommer hjem i natt...å mor sjøl skal kjøre til Gardermoen...ugh..!
Wish me luck☺


De to siste dagene har jeg vært mutters alene hjemme, både dag og natt!
Godt?
Joda det er det jo så klart, men akk så kjedelig...
Rart dette at når man endelig har tid til bare seg selv, ja da går liksom lufta ut av meg!!
Får ikke til å gjøre noen ting nesten, ja ikke at det er så innmari mye å gjøre eller da!
Jeg roter liksom ikke så veldig her jeg går å suldrer for meg selv☺


I dag var planen å sove litt i.o.m at det blir ei lang natt,
men jeg er så uthvilt at jeg får det ikke til har jeg funnet ut☺
Jaja får sove litt ekstra i morgen da!


Så nå håper jeg mine to små har med seg solen fra sydens land☼
Å som jeg gleder meg til å få de hjem igjen,
første gang de har vært så langt borte fra meg å da☺
Nei jeg får fortsette å telle timer jeg da,
rekker vel å se Greys før jeg reiser☺

Ønsker deg en fin kveld☺


1 kommentar:

Kristins Hus sa...

Hihi...ja slik er det når man blir litt ivrig;-)
K