SIDER

lørdag 10. desember 2011

JULEPYNTING OG GJENBRUK:)

Som jeg skrev i går skulle julepynten komme frem i dag, og det gjorde den jammen meg å gitt:) Thea gleda seg veldig til nissene skulle komme frem, så hun var helt i ekstase:)


...Da jeg bar inn 3 store kasser med julepynt fra boden tenkte jeg at jammen har vi masse julepynt, men når det skal plasseres har man liksom ikke så mye!! Men det er vel nok sikkert...men man har jo alltid lyst på noe nytt da;)


Så nå er det bare å få ferdig resten;)...Krysse av alt som står på alle de julelistene mine...For å skrive lister det er jeg veldig flink til altså;)


Mye er krysset av, men det gjenstår mye enda....Men det blir, det blir:)


Gjenbruk.....



Tok rett og slett ett tomt syltetøyglass, klipte av skaftet på sokken, og tredde den på glasset!! Voila ny lykt;)
Enkelt, greit, fint og billig:)







Fin kveld ønskes deg som er innom:)


2 kommentarer:

Havfruen sa...

Kjempefint bilde av dere:) Og det med raggsokken var jo knallfint!!
Artig å finne fram julepynten....og det er alltid gøy med "litt" nytt:))

stallnilsen sa...

Å kor søte dokker va ;O)

Så koselige julebilder, hører du etterlyser og kjøpe mere plass på bloggen , æ har gjort det, men vet ikke helt korsen, det kommer bare opp på engelsk når du ikke får lastet ned mere bilder, at du må kjøpe plass. klikka bare på den linken , følgte bare annvisninga på den, kjøpte 80 gb og det kosta 118 norske kr, så det var ikke dyrt.
Men det kan jo hende du har fått hjelp til det nu :O)

Ha ei fin ny uke, hilsen Lisbeth ;D