SIDER

onsdag 16. november 2011

HUFF SÅ TRIST:(

I dag fikk jeg en telefon jeg slettes ikke ville få, men uansett så fikk jeg det! Det var min tante som ringte...Hun kunne fortelle at pappa`n min var blitt sendt på sykehus med hjerteinfarkt...Huff jeg ble helt satt ut jeg...Satt å venta på at jeg skulle inn på foreldremøte, da telefonen ringte...Så jeg var litt skjelven under det møte kan man si!!


En mann på 53 år skal ikke få hjerteinfarkt...Men det fikk han, så nå ligger han på sykehus og der blir han vel noen dager, enda en operasjon venter...da det var 3 tette årer som må blokkes opp! En  åre er allerde tatt, men pappa må hvile litt før han er klar for en ny operasjon...
Men heldigvis er han i trygge hender nå:)

Ønsker deg god bedring pappa:)


8 kommentarer:

Min stil sa...

Huff da. Stakkars pappan din og stakkars dæ. Ikke noe koselig å få slike beskjeder, men det ordner seg nok skal du se.
Masse klemmer til deg.
:) Susanne

Den Grønne Baljen sa...

Tenker masse på deg... håper det går bra med din kjære far..

varm klem Kerstin

Havfruen sa...

Gulp...53 år? Huff og læll...men han er som du skriver, i trygge hender!! Dette går bra....men det er ikke gøy. Ikke i det hele tatt.
Ta vare på deg selv og god bedring til far!
Klem til deg:)

Det lille huset med druehagen sa...

Jeg sender deg mange varme tanker og krysser fingrene på at det går bra med han. De er jo så flinke nå disse legene!!
Mange klemmer fra Gro-Beate

Anne sa...

Tenker masse på deg og krysser fingrene for at alt går bra.
Men det er alltid vondt å få en slik tlf...blir liksom satt helt ut og tankene surrer rundt.
Han er i trygge hender og blir tatt godt vare på.
Gode klemmer til deg..Anne

Trine sa...

Huff så forferdelig.. Skjønne godt at du bei skjelven..
Håpe det går bra me pappa nu, og at det går rette veien :)

Masse klæmma til dæ å dine ♥
Trine

Evelyn sa...

Hei .. lenge siden jeg har gitt lyd i fra meg nå.. men har vært innom deg og lest.. har også vært stille på bloggen min en stund...

Sydom og ulykke i nær fam. har satt meg litt ut.. skal skrive litt om dette i et blogginllegg snart...

Huff da.. ikke noe kjekt dette.. håper det går bra med han og at han kommer seg igjennom opperasjonene som må til for at han skal bli frisk igjen.. tenker på dere.

Klem

Mattisheimen sa...

Så leit, Ea! Helt enig i at så unge menn ikke skal få hjerteinfarkt. Dessverre skjer det, og kommer som regel uventet.

Håper det går bra med pappaen din nå.

Klem Renate