SIDER

fredag 28. oktober 2011

Fredag og jeg tenner mine lykter:)

Fredagen er her plutselig igjen....:)

Ute er det regn og mørkt...inne er det tente lys og kjøttsuppe klar på ovnen:)
Huset er helga rydda og rent, hvertfall kjøleskapet for det vaska jeg i dag, dro frem å vaska bak også!! Der var det en hel koloni av kaniner store som monster!!! Ja jeg tuller ikke;)...Men nå er dem hvertfall borte:)






I kveld blir det total avslappning med gullrekka på tv, godis på bordet og rødt i glasset.



Jeg laga meg "nye" lyslykter i dag, etter inspirasjon fra Trine med bloggen Trines gleder
Bare å ha i rundt gråpapir, legge en blonde rundt glasset, snurre rundt grov tråd og voila ferdig:)...Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen glansbilder å ha på som pynt, det må da vel bli fint:)


Det er ikke bare vi som har bare to bein som skal slappe av....Det er en her med fire bein han slapper av han også:)...Rett og slett super lat:)


Har du planer for fredagskvelden du da??:)

God fredag ønsker jeg deg:)


9 kommentarer:

Trine sa...

Så fin de bei :) Tusen takk for ei kjempekoselig tilbakemelding, så gøy at æ klarte å inspirere dæ :D

Ha ei super helg!


Klæm Trine

Britt sa...

Kjempefine lysestaker! Og den pusen din ser ut til å bare råkose seg :)
Skulle ha en rolig fredag og slappe skikkelig av etter en våkenatt, men så måtte lillegullet hentes i barnehagen pga øyenbetennelse, og nå er jeg helt skutt, men nå har fredagsroen senket seg. Spørs om jeg slokner foran Idol...

God helg!

Anonym sa...

Bra blogg :-)

Oddny Kristin sa...

Så fine lyslykter,sånne skal jeg lage meg også,ellers så så det veldig koselig ut,kommer nedover ei helg når det passer for dere,og katta sover i samme stillinga som gammelkatta her gjorde.Klem mamma:)

Marit ♥♥♥ sa...

Takk for lykttips - det ble jo kjempefint lys med dem!

Herlig katt også- fredagskveld er topp!! ...Selv om jeg skal på jobb om to timer...
Klem Marit :)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei på deg!
Så fine lyslyktene ble, godt funnet på av Trine:) Pusen ser ut til å ha funnet stillingen for kveld. Tenk å kunne "kveie" seg slik når det passer en..
Her er det Skavlan og faktisk litt hvitt i glasset i dag. En herlig følelse med fredag, når huset er rengjort og man vet at helgen ligger der foran seg. Nyt kvelden og resten av helgen.
Klem fra meg

Fra det lille røde huset.. sa...

Deilig med bare avslapping....og litt kosedrikk. Kjempesøte lyslykter!
....da blir det litt "spagetti-vestern" på TV-èn her ser jeg...
Ha ei fin helg!

Inger Grethe

Veronika sa...

Kjempefine lykter! Sånne har jeg og lyst å prøve meg på, glass har jeg nok av, lider av skrekk for de ekle glasscontainerne shø;) Er så kjekt med sånne enkle og fine tips, i allefall nå som det nærmer seg jul;)

Klem fra Veronika

Camilla sa...

Så flott og inspirerende blogg du har :) Disse lyktene var skikkelig fine!