SIDER

onsdag 6. april 2011

DAGENS MIDDAGSTIPS!!

I går lagde jeg en rett som jeg fant oppskrift på her på internett:)...Jeg gjorde litt min egen vri på oppskriften og om jeg for si det selv så ble det knakende godt;)...Litt sterk, men godt:)
Tenkte å dele oppskriften her om noen vil prøve den:)

Først stekte jeg kyllingfilet i biter!



 Så stekte jeg løk, hvitløk, chili..(jeg brukte en hel, om du vil ha den litt mildere kan du ta litt mindre) paprika...fres dette litt...



Så hadde jeg i blomkål og brokkoli...Slo så over fløte å kokte dette ei stund!!



Når dette har kokt litt hadde jeg i kyllingbitene, la dette bli gjennomvarmt...
Rett før servering hadde jeg i reker....mmmm:)



Serverte med hvitløksbrød og ris til....:)

Bon appetit:)

6 kommentarer:

Frøydis sa...

NAM!
Den kan du servere meg når jeg kommer, men uten paprika og reker, hehe ;-)

Brødet er nyyydelig. Det smuldrer endel, men ikke noe som gjør noe!
Ha en flott dag videre, her er det basselusker på gang..ikke hverken tid eller lyst!

Klems fra meg

Randi sa...

ååå...vann i munn!! Nam namm! Dette må jeg prøve...selv om det virker noen merkelig med kylling og reker...hihi


Ha fin fin dag

Hannes favoritter sa...

Takk for tipset, det hørtes veldig godt ut!!!

Klem

InstatreffNorge sa...

mmmMmMmm nam nam:) Tusen takk for deilig tips:)
Så flott at ryggen er bedre:) Er det Udos choice du tar?

Ha en fin kveld:)

Klem Lise

Glede sa...

God kveld! Så godt ut ja! Så spennende med det kosttilskuddet, virkelig. Krysser fingrene for at det holder!

Kari Agathe sa...

Hei Elin...

Det der så jammen godt ut, så det mæ prøves en dag ;)

Ha en flott torsdag :)

Klem fra Kari