SIDER

søndag 30. januar 2011

HIPP HURRA!!!;)

I dag er det 8 år siden jeg ble sendt til føden for å føde mitt tredje barn....Du lot vente på deg...for jeg måtte gå 14 dager over tiden før du bestemte deg for å komme ut:) Kvelden før vaska jeg hus...skura til og med ledningene nede på gulvet med tannbørste...;) Ja hva gjør man ikke sier jeg bare;)...Å det med en ille bekkenløsning..hihi.. Om det var det som gjorde utslaget skal være usakt...:)



I dag ble du vekket på sengen med kake, pakker og sang...vi er så mange her at det blir et lite bursdagstog:) Morgan bror er ikke her, men han får feire når han kommer hjem hit igjen:)


Det er rart at tiden går så fort, men det gjør den altså...!! Du har vokst deg stor og flott på dine 8 år...Du er ei veldig snill og trivelig  jente...:) Tror du kan bli ei flink husmor etterhvert...For rydde det kan du:) Å få være med å rydde og vaske hus det syns du er toppen:)...får håpe det fortsetter sånn... Du har en husk som kan skremme oss av og til...Lurer vi på hvor noe er...ja da spør vi bare Thea:)
På skolen trives du godt...Nå har du vært syk ei uke, men i dag er formen på tur opp, så i morgen skal du tilbake til skolen, å det gleder du deg veldig til:)



Dagen din i dag skal vi feire her hjemme sammen med familien...Senere blir det bursdagsparty med vennene dine...:)

Håper dagen din blir fin Thea;) Vi er kjempe glad i deg solstrålen vår:)

7 kommentarer:

Frøydis sa...

Gratulerer med 8 års dagen til Thea :-) Det er en STOR dag! Herlige bilder! Kommer gjerne på kaffe og kake..skal bare få tak i Røkke så han kan fly meg opp ;-))

På tide med en dusj..har fjernet maskeringsteip og til og med gjort klart til dagens middag; kjøttkaker og kålstuing..nam! Får vi håpe ihvertfall, hehe..

Ha en fin bursdagsfeiring og klem fra meg

Det lille huset med druehagen sa...

Slenger meg på med gratulasjoner!
Gratulerer med dagen!
Klem Gro-Beate

Randi sa...

gratulerer til en stor og flott jente.
kos dere

Havfruen sa...

Grattis til den flotte 8-åringen:) Enda bra du er frisk og kommer deg på skolen imorgen:)
Ha en superflott feiring. Grattis til mamma`n også:)
Klemmer fra meg:)

Evelyn sa...

Hei :) Gratulerer til ei stor og flott jente.. håper ho blir frisk så ho kommer seg på skolen i morgen.

Kos dere i dag:)

Britt sa...

Gratulerer med 8 åring i huset, håper dere hadde en flott feiring!

Klem!

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hipp hurra for bursdagbarnet! Håper dagen har vært god, festen flott og at mange gode gaver har funnet veien frem i dag:))
Klem Anne Karin