SIDER

onsdag 25. august 2010

BLE NY….:)


Ja i dag har jeg vært hos frisøren….Å da jeg satte meg i stolen spurte jeg min frisør om hva hun ville ha gjort om hun fikk klippe som hun ville…?! Jo sa hun da har jeg to forslag: Det ene er å klippe bob…oi sa jeg da…det bli da vel litt kort, å det andre forslaget var å klippe av håret en god del, klippe det litt opp her og der…Ok går for den sa jeg da:) Trallala spent sa du…:)
IMG_6626Usjameg…Dette kunne jeg ikke leve med altså!! 

IMG_6629Fotografen er min datter på 7 år, artig å få foto oppdrag:)
IMG_6632Ja kort ble det:) Nå kommer snart Eamannen å henter meg på jobb, så skal jeg hjem å starte pakkinga til helga:) Åååååå gleder meg..sommerfugler i magen vet dere:):):)
Ha en fin dag da dere:) Men dere må huske å delta på GIVE AWAYEN da:)
klem ea

3 kommentarer:

Randi sa...

Så fin du ble!! dette kledde du:-))

Veronika sa...

Så fin du ble på håret! Rart det der med damer og hår, er liksom hellig;) Jeg klipte meg også her i sommer, skikkelig kort altså og det er faktisk utrolig godt- men det var ikke gjort i en fei;) Kos dere på messe!!

Mari sa...

næææ, kor fin du vart :) men fin har du no alltid vært i mine øyne...,
masse som har skjedd her hjemme, trenger en tlf samtalen med deg ganske så snart :)
kos dere på messe, glad i deg