SIDER

tirsdag 20. juli 2010

SE HVA VI HAR FÅTT….:)


IMG_6290
Vi har fått oss en liten nusselig katt:) Åååå den er bare såååå grom da:) Katten kom til oss i går kveld etter at den ble hentet i all hemmelighet…Ungene ble ganske så overrasket og glade da det kom en liten katt:) Den får hvertfall mye kos her hjemme:)
IMG_6298
I
IMG_6312
Han har fått navnet Rufus…å vi går utifra at det er en gutt…Men helt sikker er vi ikke…Hvordan ser man egentlig det da, når de er så små??? Så inntil videre går han for å være en hann:)
IMG_6315
Han er så flink å da…Går på toalettet og spiser bra med mat…leker og sover:) En skikkelig praktkatt..hihi:)
IMG_6328

i52126798_60885_4 Så nå er det kattekos som gjelder hos oss:)

klem ea

3 kommentarer:

Ingalill sa...

ÅÅHHH for en fin pusekatt <3

Living next to me sa...

Hei på du takk for god kommentar . Det er trist men med 3 barn til og barnebarn , så kan jeg velge piller og sir eller å leve videre . Vi har hverandre ( jeg kunne skrevet ordene under her;)) bortsett fra rosene da .han led så forferdelig vondt at jeg under han fred og håper han har stjerner som synger han i ro . ( han elsket sangen solen er så rød mor) . Vi mister dessverre guttene hans også . Xkona overførte alt på oss . For en nydelig katt , viste ikke de dere fikk den av hva for kjønn det var :)) ikke første rufus som blir rufsa :) løft på halen du skal kunne se antydnig til små baller der. Om du ser en rosa flekk nær rumpen isteden er den ei hukatt . Det er ikke lett for amatører;) vi har hatt katter i 30 år . De fleste er født under sofaen og har en viss trening i det . Takk igjen og jeg stikker innom butikken . Jeg har ønska meg green gate kopper lenge . Frida

Mari sa...

ååå, kattepuser er så herlige., har en kjekke en vi også, så nå har vi to stk guttepuser....