SIDER

mandag 22. februar 2010

18-åring!!!:)

jul 2008 033

Hipp hipp hurra!!! GRATULERER MED 18 ÅRS DAGEN!! Tenk nå har du blitt 18 år og myndig…herregud tida går fort….syns ikke det er lenge siden far ringte fra føden på Orkanger med klumpen i halsen og sprekkferdig av stoltet for å fortelle at nå har vi fått en lillebror…;) Dæ jeg var stolt gitt!! Storesøster nr 2 var på føden å så på barnetv mens det var full rulle på føden..:) Jeg fikk også gleden av å bære deg til dåpen, så ikke bare er jeg storesøstra di, men gudmor di også!!! Det er jeg utrolig stolt av å få være, for du er en knakende kjekk gutt…flink er du!! Jeg vet at du nå er på Oppdal sammen med kompiser, og jeg håper du storkoser deg!! Du har vel vært innom puben å kjøpt deg en halvliter å nå, for nå er du gammel nok til det å!!!:)

Så med dette ønsker vi deg lykke til videre på din ferd….Kjempe glad i deg!!!

Klem fra alle oss i Trysil

Ingen kommentarer: