SIDER

mandag 26. januar 2009

FRUSTRERT!!!!!!

Å fy flate i dag fikk jeg en telefon jeg absolutt IKKE ville ha!!! Bestillte oss sofa på bohus for 2 uker siden, den skulle vi få iløpet av 5 uker! I dag ringte de da fra bohus og sa at den kommer ikke før uke 18!!! Hørt på maken til tull… Har leta etter sofa kjempe lenge, så endelig fant vi en da som passa for oss, der vi faktisk får plass i alle mann, ja eneste var at det var stygge ben på den da…men det gikk det ann å fikse på tenkte vi…men slipper vel det nå da! Orker ikke gå helt til uti april å vente på den jævla sofaen:(

 

Å så en annen ting da: GARDINER!!??

Har så lyst på nye, men finner jeg noe jeg vil ha da?? NEI!!! Men det er en ting til jeg skulle hatt, å det er et konsollbord, men det virker å vanskelig å finne…nei må vel sette meg ned å granske nettbutikker sikkert!!!

Rart detta der, når du liksom bestemmer deg for at nå skal det kjøpes ditt og datt, da finner du ingenting, men når du er blakk som ei kirkerotte da finner du ALT!!?

Ja ja det var da et lite hjertesukk i hverdagen!

Klem Ea..

 

…. :-).. men tatt i betrakning hvilken måndtlig uke Elin er inne i, så synes jeg ho tar detta med sofan og gardina bra jeg..:-)

Yngve

1 kommentar:

Mari sa...

føle ganske med dæ æ alså snuppa.., skulla så gjerne funnet ett konsollbord som jeg har alså.., men trøst deg med det at jeg vil ha benken du har i gangen, for jeg skal flytte konsollbordet opp på stua..
dritt og vente på møbler, måtte egentlig vente i 8 uker på min, men hadde pluselig gullhår i ræva, og vips så var sofaen her gitt, hehe...