SIDER

tirsdag 27. januar 2009

DAGEN I DAG!!

div o8-09 049

I dag har jeg og Yngve vært en tur i Hamar for å kjøpe bursdagsgave til Thea, å litt for å se litt, å litt for å ta en liten tur bort…Godt å bare kjøre seg en tur å få litt forandring i en ellers så travel hverdag:)

Henta Thea på barnehagen da vi kom hjem, å hun var glad og fornøyd….MEN….plutselig da vi kom hjem snudde humøret radikalt!! Å den først så søte blide jenta, ble forvandlet til et lite monster!!! Huff fryktelig sint….Gikk på rommet sitt, å jeg på kjøkkenet for å lage middag… Da jeg ikke hørte noe fra henne på ei stund, tenkte jeg at jeg måtte inn til henne for å se om ho hadde sovnet, men neida…Der satt Yngve å snakka med det lille monsteret, takk du min kjære gode kjæreste for at du er den du er!! Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til de små lell om dem raser og skriker!! Så da jeg ropa inn til middag var det atter smil og latter:)

Så etter middagen baka jeg og Thea eplekake, deilig med litt nybakt til kvelds:)

Så nå sitter vi her å spiser eplekaka å syns livet egentlig er ganske så bra;)

Klem Ea

2 kommentarer:

Mari sa...

kan no ikke skjønne at gulle til gulla e sint, hmmm..., alt ordner seg vettu for snille piker..., ups, må vel sende pakke nedover, skal gjøre det i dag:-)

Ingalill sa...

Håper dere får fiksa de monster taktene til vi kommes altså:P
Kjæmpe fin blogg du ha fått t Ea<3